Kui kiiresti tellimus käsitlemisesse võetakse?

Tellimus vaadatakse peale saatmist meie poe töötajate poolt läbi. Peale makse laekumist kulub toodete pakkimiseks ja saatmiseks 2-10 päeva. Kui toodet hetkel laos ei ole, siis võetakse kliendiga koheselt ühendust.

Kuidas tellitu kätte saab?

Kõik kaubad saadetakse reeglina välja smartposti ,omniva või kulleriga. Enne kauba saatmist tuleb tasuda tellimuse arve. Tellitud kaubad saadetakse kliendi tellimuses näidatud aadressile. SmartPosti puhul saate tellimust esitades valida, millisesse automaati Teie pakk saadetakse.

Tasuta saatmisel saadetakse kaubad laiali üldjuhul smartpostiga.

Rakverest kätte saamine

Kui toode on tellitud Rakveresse või Kadrinasse, tuuakse see teile koju kätte tasuta.

Vahetus- ja tagastusõigus

Teil on õigus meie e-poest tellitud kaubad 14 päeva jooksul ümber vahetada või tagastada. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata. Tagastada ei saa ilma mõjuva põhjuseta. Juhul, kui Teil on pretensioone antud toodete kvaliteediga, siis võtke meiega ühendust ja leiame lahenduse.

Pakend

Pakendamise puhul saadame kaubad laiali sobivates kasutatud pakendites. Pakendi taaskasutamisega säästame keskkonda.

Tasuta saatmine

Juhul, kui Teie tellimus ületab 200 eurot, siis saadame Teie tellimuse kohale tasuta.

Transpordi garantii

Meie poes tellitud tellimuste puhul vastutame korraliku kohalejõudmise eest kuni toote jõudmiseni Teieni. Kui mingil põhjusel Teie tellimus läheb kaduma, jõuab kohale katkiselt või rikutult, siis võtke meiega koheselt ühendust. Katkiste või rikutud tellimuste puhul saatke meile antud toote ja pakendi pildid meilile info@arvutiromula.ee või info@hss.ee

Kui toode on rikutud transpordi käigus, saadetakse Teile asendustoode. Meie lahendame transpordi firmaga probleemid ise.